vineri, 15 aprilie 2011

Târgul de Paşte

De astazi , 15 aprilie, s-a deschis in  Piata Tricolorului din Tragoviste," Targul de Paste" unde puteti gasi: branzeturi ,oua de Paste, cozonac si multe bunatati.


Nu a lipsit nici Clubul Victoriosilor de la Targul de Paste , am "colindat" pe la standurile   cu flori, am trecut si pe la mielutii si edutul care se aflau alaturi de mamele lor.
Au sosoit un grup de tineri din comuna Tatarani, sat Priboiu, apoi am urmat noi, cu minunatele costume papulare.Iuliana ne-a oferit o balada, iar Cristina ne-a cantata priceasna "Pentru tine Doamne".Cei mici au spus cate-o poezie de Paste . Eu am recitata poezia "Icoana fara lacrimi" de Victor Mihalache.









A fost o zi minunata si ne bucuram ca am putut participa la acest eveniment !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu