luni, 25 aprilie 2011

Ne plac deplasarile!

Scoala Micilor Vedete si Clubul Victoriosilor au realizat pe data de 21 si 22 aprilie 2011 doua frumoase deplasari!
Voi povesti desprte fiecare !
Lacurile pe care le-am vizitat in zilele ce au trecut s-au transformat in clipe de neuitat!
La Borcea am vizitat "Bratul Dunarii " .Si am fost la pensiunea "La Popescu"    unde am realizat emisiunea speciala de Paste!
Am vazut broscutele,ratustele ,paunii care aveau niste cozii estraordinard de frumoase.Am facut fotografi la cea mai mare colectie de plugurii!
Iar apoi am fost plimbati cu ponei cei micuti si draguti!
Spectacolul pe care l-am desfasurat la Fetesti in  judetul Ialomita a foarte frumos.Mascotele de la Mix-Muzic au fost alaturi de noi su cu toti ne-am jucat cu cocu copii care se aflau in sala.
Spre seara cu multa bucurie ne-am indreptat spre OTV la emisiunea Dan Diaconescu Direct unde imbracati in costume de carnaval am cantat trei melodii "Mix Muzic Evolution ",Primavara" si melofia care este si pe Cd SCOALA MICILOR VEDETE CLUBUL VICTORIOSILOR teatru Junior -5 ani de activitate "Prin copii mergi mai departe !
Ziua de 21 aprilie  a fost minunata si ne vom aminti cu drag de ea!










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu