duminică, 27 martie 2011

Primavara vineeeeee!!!!!

Primavara este o adevarata regina, care pe poalele rochii sale,ne-a primit si pe noi,cei de la "Clubul Victoriosilor "!Ea e foarte suparata, pentru ca nu stie cum sa isi intre in drepturi ,si ne-a rugat pe noi sa o ajuta cumva, am vorbit cu toti colegii mei ,si ne-am hotarat sa o luam la noi in emisiune ,sa ii spunem poezii ,sa ii cantam. de aceea, Andreea Antonescu a  trecut pe la :Maria, Anisia,Mirela,Medeea,Elena,Raluca,Raducu,Vlad,Ioana,Ariana,Silviu(nepotelul meu) pentru ai arata primaveri, ca o iubim cu totii.Am luat pauza de publicitate si era totus pe ganduri, sa vina pe la noi ,sa nu vina.I-am spus sa se mai gandeasca ,in a doua parte, Iuliana impreuna cu Doamna Vio ne-a catat "Un pachet de biscuiti "de Adrian Paunesc,Raluca Rogojina i-a daruit primaveri o melodie, cum au facut si :Andreea Antonescu,Andreea Gheorghe,Georgiana,Bianca ,Bianca Cirstea.Fetele ne-au catat "La multi ani"Mie si Andreei Gheorghe,pentru ca sambata, am imprinit amandoua o frumoasa varsta !!
La sfarsit, am cantat cu toti melodiile noastre de grup"Primavara suntem chiar noi","Dorule, caine turbat",Prin copii mergi mai departe" si :Foaie verde spic de grau!
Primavara, bucuroasa de admosfera pe care a gasit-o la noi in studio,ne-a promis ca se va intoarce cu mult soare si o sa ne umple gradinile de flori frumoas mirositoare!











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu