sâmbătă, 12 martie 2011

"Primavara suntem chiar noi "

Primavara a inceput cu noi, astazi sambata 12.martie 2011 ne-am aflat cu totii la Muzeul de Istorie din Targoviste, unde mai bine de trei ceasuri am cantat ,am dansat si am asteptat primavara!
Au venit si prietenii nostri din tara:Adelina Zanfir si Diana Serban.
"Clubul Victoriosilor" are 4 ani de activitate la Columna Tv ,televiziunea care se afla pe locul 2 in preferintele publicului,Top 30 Televiziune Locale!
Cu totii i-am spus Laurei, un sincer si calduros LA MULTI ANI  si ii dorim multa sanatate,fericire si indeplinirea tuturor dorintelor!:*
Le multumim, domnului Victor Mihalache si doamnei Viorica Mihalache pentru ca sunt mereu alturi de noi si pentru ajutorul pe care ni-l ofera !!!!Va iubim!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu