miercuri, 5 ianuarie 2011

Vreau sa imi cer scuze, ca nu am  mai postat de mult dar nu prea am mai avut timp...O sa incept sa povestesc pe scurt ce am facut in zilele ce au  trecut de cand nu am mai postat...Pai marti pentru ca era ultima zi din vacanta de iarna ,am ales sa imi petrec ziua alaturi de prietenii.Astzi am fost la scoala unde mi-am revazut colegii de care imi era dor.


Pentru ca maine seara se merge cu "Iordanul" la Glodeni Deal o sa fiu si eu prezenta acolo pentru a ma iordanii:).Si pentru ca  nu  o  sa  mai pot  posta, am de facut si eu cateva urarii pentru colega mea Ionela si pentru fratele meu Ionut as vrea sa le urez si eu multa sanatatte fericire si tot ce isi doresc ei .Dar defapt am mai multi prietenii care poarta acest numele, dar nu in ultimul rand as vrea sa ii spun colegi mele Cristina Ioana un sincer LA MULTI ANI !Va pup si v-a doresc distractie placut vineri de SFANTUL ION!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu