marți, 18 ianuarie 2011

Mihai Eminescu

Mihai Eminescu

In cadru emisiuni Clubul Victoriosilor toti copii si adolescenti de acolo,au cantat si au recitat poezi de MIHAI EMINESCU .A fost a 3-a etitie a "MINI FESTIVALULUI MIHAI EMINESCU "si ca de obicei ne bucuram ca avem ocazia de a recita acestea minunatele poezi care ne-au intrat in suflet .A fost o admosfera de sarbatoare .Si nu in ultimul rand as vrea sa ii dedic cumnatului meu toata emisiunea de duminica, multa sanatate, fericire
Si un sincer LA MULTI ANI pentru ca sambata,pe 15 ianuarie a implinit o frumoasa varsta
Pe langa plopii fara sot
De Mihai Eminescu

Pe langa plopi fara sot
Adesea am trecut
Ma cunoste-au vecinii toti
Tu, nu m-ai cunoscut.
La geamul tau ce stralucea
Privii atat de des
O lume toata-ntelege
Tu nu m-ai inteles!
De cate ori,am asteptat
O soapta de raspuns
O zi din viata sa -mi fi dat ,
O zi mi -era de-ajuns
O ora sa fi fost amicii,
Sa ne iubim cu dor,
S- ascult de glasul gurii,micii
O ora, si sa mor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu