miercuri, 20 iulie 2011

Clubul Victorioşilor la Curtea de Argeş














Sâmbată 16 iunie, am avut ocazia să
revăd mânăstiriile din Curtea de Argeş, alături de colegii mei de la Clubul Victorioşilor , am realizat şi emisiunea de duminica 24 iunie 2011 ,o puteţi urmări incepând cu ora 10:00 numai la Columna Tv .
La ora 18:30 impreună cu Domnul Victor Mihalache am cântat ,am dansat şi am făcut un tunel mare .Apoi,am intrat pe scena Mix Muzic Evolution unde am cântat melodiile :Mix Muzic Evolution,Prietenii mei,Prin copii mergi mai departe,Jocul Românesc, iar aplauzele au fost din plin!!!
Distracţia a continuat la topoganele gonflabile pentru cei mici ,iar pentru cei mari la CINEMA 7D unde a fost superrr!!!!!
În maşinuţele tambonabile greu a fost până ne-am urcat  că apoi nu mai vroiam să ne dam joc Noroc cu Doamna Vio ca era cu noi !!
Weekendul acesta turneul Mix  Muzic Evolution se afla la Târgovişte in Parcul Chindia!!
Le mulţumin parinţilor care au fost cu noi , Domanei Viorica ,Domnul Victor !

Un comentariu: