duminică, 15 mai 2011

Dupa o lunga perioada de absenta, astzi am revenit in direct la Columna Tv cu forte proaspete si cu multe premi castigate de  compomnenti Scoli Micilor Vedete.Raluca Rogojina a obtinut premiu intai la categoria ei de varste si Trofeul Festivalului "Cantecele Cricovului " desfasurat la centru Cultural din Cricov .Dar si Elena, sora Andreei a obtinut la gradinita diploma de cel mai istet copil .

Dupa cum bine stiti Domnul Vitor e plecat in cel mai mare turneu "Mix Muzic Evolution", dar Cristina Ilie a prezentat emisiunea  care a avut loc astazi. Am inceput emsiunea  povestind despre ce am facut decand nu ne-am mai vazut cu telespectatorii si am impartasit clipele pe care le-am petrecut la Muzeul de Istorie din Targoviste aseara !
Toti am cantat si am recitat poezi pe care le pregatim in fiecare duminica cu mult drag.Laura ne-a povesti despre viata de 15 ani , Cristina si Denisa ne-a invitat la o sarba ,melodia Haiducu a fost cantata de Raluca Petre si altuti de Radu Iordache au  cantat melodia care  ridica sala in "doua" ,"Cine bate seara la fereastra mea" iar Radu Iordache ne-a spus ca Soarele si Luna sunt doua bune prietene, melodia a doua a fost "Pupaza".Andreea Gheorghe acompaniata de Radu Iordache a cantat "Ada bade " iar eu v-am povestit  ca parinti sunt cei mai sfinte persoane de pe lune si ca trebuie sa le apreciem si sa ii iubim.Corina Iordache a implinit, o frumoasa varsta de 11 ani  si cum era normal cu toti i-am cantat "Multi ani traiasca "!!!!













Am terminat cu melodia "Prietenii mei" !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu