vineri, 31 decembrie 2010

2010

Pentru mine, anul 2010 a fost un an in care am invata multe lucruri care imi sunt folositoare in viata ,am invata sa ii ascul pe cei care imi vor binele ,am invatat sa  am mai multa grije de cei dragi,am invatat sa am mai mult incredere in mine si sa fiu mai optimista!
Serile trecute, imi aminteam cand imi petreceam revelionul alaturi de cei care ma faceau sa zambesc, care faceau ca, clipele grele sa treaca mai repede !
Vreau ca in 2011 sa fiu mai ingaduitoare, sa fiu mai buna cu cei din jurul meu ,sa am mai multa incredere in mine.
Vreau:
-Ca visele sa se transforme in realitate;
-Ca dorintele sa se indeplineasca;
 Tu, suflet cald
A mai trecut un an …
Sa-ti amintesti cu placere de toate implinirile, cu melancolie de toate clipele frumoase si cu incredere de tot ce nu ai reusit..
Va doresc un an mai bun ca 2010 multa sanatate, fericire si indeplinirea tuturor dorintelor!Ne vedem la anu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu